Стаття 9 закону України «Про захист прав споживачів» говорить про те, що придбаний товар або виріб, який має неналежну якість, можна обміняти в період 14 днів після покупки (день покупки не вважається), можливе збільшення термінів, якщо продавець оголосив триваліше час на заміну. Кожен покупець може скористатися послугами обміну згідно законодавчих вимог про підстави і категоріях товарів, які не підлягають поверненню або заміні.
При намірі покупця обміняти товар повернення здійснюється згідно з правилами і певним умовам кур’єра / перевізника, які діють по всій території України відповідно до пункту призначення отриманого товару.
Покупець повинен знати, що при виявленні будь-яких дефектів або порушення упаковки він складає акт у довільній формі, де вказує всі недоліки і обов’язково підписує цей документ у присутності кур’єра або продавця, який в свою чергу також візує цей документ. Бажано провести фото- або відеофіксацію, які також додаються до даного акту. У покупця є всього один день на те, щоб повідомити про подію продавцеві і домовитися про майбутній обмін продукції.
При недотриманні вказаних умов товар вважається отриманим в повній комплектації, без механічних пошкоджень і інших вад.
Особливості отримання гарантійних умов
Виробник надає гарантійні терміни на всю представлену продукцію. Будь-яке з виробів має гарантійний талон, де прописані всі умови, в тому числі і розширення гарантії. Щоб дотримати всі вказівки, важливо дотримуватися чотири основних правила:
- Робота з фахівцями компанії “Точка здоров’я” – весь спектр робіт і послуг (від монтажу до обслуговування) повинні проводити тільки наші співробітники.
- Затверджений графік – всі роботи ведуться згідно розробленого індивідуально і заздалегідь погодженого графіка.
- Продовження гарантії – збільшення терміну відбувається до наступної запланованої дати робіт відповідно до затвердженого графіка.
- Максимальний період – 5 років і не більше, гарантійні терміни не можуть перевищувати корисний час експлуатації всієї системи.
Гарантія не надається за наступних обставин
Іноді нам доводиться відмовляти в отриманні гарантійних зобов’язань. Це може бути пов’язано з декількома причинами:
- порушення збереження гарантійних пломб;
- вичерпання ресурсів або природна зношеність системи;
- використання товарів не за призначенням, в наслідок чого відбуваються поломки, порушення в роботі;
- некомпетентність або навмисні дії клієнта або третьої особи, які призводить до сумних наслідків в роботі.
Обмежений період гарантії
Час експлуатаційної гарантії починається з моменту придбання товару і діє протягом усього зазначеного терміну, якщо дотримані умови застосування виробу відповідно до вказівок виробника.
За стандартом рекомендований період становить максимум 60 місяців з початку експлуатації пристроїв для питних систем.
Співробітники компанії “Точка здоров’я” попереджають, що після закінчення терміну дії гарантії вони не несуть відповідальності за подальшу нормальну працездатність обладнання, а рекомендують провести заміну на нове.
Зобов’язання по гарантії поширені на наступні товари:
- фільтраційний корпус;
- з’єднувальні елементи;
- кран питної;
- бак;
- система підключення до водопровідних мереж.
Гарантію не дають на:
- змінні модулі фільтрації (їх ресурс вказують виробники, він безпосередньо пов’язаний з якістю споживаної води);
- редуктори, датчики протікання;
- електрообладнання за умови відсутності заземлення, стабілізатора напруги, джерела безперебійного живлення,
- завантаження фільтруючі.
Можлива відмова від матеріальної відповідальності
Співробітники сервісного відділу компанії “Точка здоров’я” при установці або обслуговуванні систем обладнання не відповідають за загальний стан сантехніки і водопроводу замовника – їх незадовільний вигляд може стати причиною для відмови у виконанні робіт. Зазвичай гарантійний період на послуги нашого фахівця становить 30 днів (календарних) з моменту встановлення обладнання і початку його обслуговування.
Сума матеріальної відповідальності не може перевищити подвійну вартість встановленого обладнання, якщо монтаж, обслуговування і супровід було вироблено нашими співробітниками, обов’язково дотримувалися всі експлуатаційні вказівки, а також при наявності редуктора тиску і датчика протікання.
Точка здоров’я буде змушена відмовити в гарантійних зобов’язаннях, якщо установку проводив сторонній сервісний представник, який міг порушити правила монтажу та обслуговування обладнання, зазначені в паспорті, а також після закінчення 60 місяців рекомендованого терміну експлуатації або неакуратне поводження з установкою.
Якщо клієнт не буде дотримуватися всіх умов експлуатації, а також допустить відсутність редуктора тиску або датчика протікання перед обладнанням, то сервіс “Точки здоров’я” знімає з себе відповідальність за будь-які збитки або поломки, які можуть виникнути випадково або в результат